خاطره


عشق قسمت جدایی

عاشقانه

 یه روز یکی اومد تو زندگیم بعد مدتی من ترکش کردم رف بعد یه سال و نیم دوسال دوباره  بهم رسیدیم گفتم دیگه ترکم نکن

گف قسم مسخورم ولی رف خدا کنه خوشبخت شه بخنده تو زندگیش نفهمه اشک چیه غم چیه 

نشستم با خودم حرف زدم گفتم دیگه به کسی دل نمیدم لعنت به این دنیا و ادماش

ولی نتوستم دل سپردم به یکی یه روز صدام و نمیشنید گریه میکرد گفتم خدا شکرت تنها نیستم غمخوار دارم

ولی اینم رف تنهام گذاشت رف نفهمید بخاطرش اونقد گریه کردم چشام ضعیف شدن 

نفهمیدی شش واحد درس حذف کردم نتونسم امتحان بدم کم بو مشروط بشم حالا منم و یه کوله بار غم اشک 

یه روز نبودم اومدی متن و دیدی گریت نگیره بگو به درک بخند خدا کنه همین روزا خلاص بشم....



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در پنج شنبه 13 شهريور 1393برچسب:,ساعت16توسط ابوذر | |